Robert de Niro i Al Paćino u fantastičnoj modnoj kampanji: “Zamolio sam ih da se zagrle”

De niro i al Paćino, foto: Rob Latour / Shutterstock Editorial / Profimedia

Dva najveća filmska imena našeg vremena, Robert De Niro i Al Paćino, ponovo su rame uz rame — ali ovoga puta ne u krimi-drami, već u modnoj kampanji italijanskog brenda Moncler. Kampanja simboličnog naziva „Warmer Together“ (Topliji zajedno) slavi prijateljstvo, povjerenje i emotivnu toplinu koja dolazi iznutra, a ne spolja — poruku koja se savršeno uklapa u duh zimske sezone koja dolazi.

Fotografije i kratki video-snimci, koje potpisuje poznati fotograf Platon, snimani su u Njujorku i prikazuju dvojicu glumaca u crno-bijeloj estetici koja odiše klasom i dubinom. Umjesto glamura i površnosti, fokus kampanje je na ljudskoj povezanosti — onoj koja, kako kaže De Niro, „nikada ne dolazi spolja, već iznutra“. Paćino dodaje da je „prijateljstvo najljepša stvar koju čovjek može da doživi“.

U pozadini spotova čuje se nova verzija kultne pjesme “Lean on Me”, u izvedbi umjetnika Tobija Nvigvea i njegove supruge Fet, koja dodatno naglašava temu oslonca, podrške i dugogodišnje bliskosti između ova dva umjetnika. De Niro i Paćino, prijatelji više od 50 godina, zajedno su obilježili filmsku istoriju naslovima kao što su The Godfather II, Heat i The Irishman. Sada, u kampanji Monclera, njihovo prijateljstvo dobija novu dimenziju — kao simbol istinske topline koja prevazilazi vrijeme, karijeru i slavu.

Predsjednik Monclera, Remo Rufini, objasnio je da je ideja kampanje bila da se brend odvoji od čiste asocijacije na perjane jakne i luksuz:

„Moncler je oduvijek bio sinonim za zimu, ali smo željeli da prikažemo da prava toplina ne dolazi samo iz garderobe — već iz odnosa koje gradimo.“

Kampanju prati i posebna kolekcija — među najzapaženijim komadima su Maya 70 jakna i nova Bretagne sa kapuljačom, koje kombinuju klasičan Moncler izgled sa savremenim krojevima.

U jednom od najdirljivijih kadrova, De Niro i Paćino sjede jedan naspram drugog na pozorišnoj sceni, obasjani blagim svjetlom reflektora, razmjenjujući poglede i tihe osmijehe koji govore više od bilo koje replike. „Zamolio sam ih da se zagrle“, otkrio je fotograf Platon u intervjuu za Hypebeast. „Nisu se ustezali. Samo su se pogledali, nasmijali — i u tom trenutku cijela prostorija se zagrijala. To je bila prava magija.“

Kampanja „Warmer Together“ nije samo omaž dugogodišnjem prijateljstvu, već i podsjećanje da je ljudska toplina ono što zaista čini da se osjećamo udobno — bez obzira na to šta nosimo.

Izvor: citymagazine.rs