Fabrika za preradu i konzerviranje ribe, pod vlasništvom porodične firme M.M. Ribarstvo nalazi se na Cetinju, koje je poznato po svojoj raznovrsnoj ponudi tradicionalnih crnogorskih proizvoda. Osnivanjem firme 2015. godine, postignut je prvi korak ka realizaciji ideje da se nekada najpoznatiji crnogorski brend kao što je toplo-dimljeni krap, ponovo uvrsti u ponudu specijaliteta crnogorskih jela. Započinjanje ovakvog biznisa temelji se na osnovama porodičnog sklada i dijeljenju dugogodišnjeg znanja i iskustva, kao i posvećenosti stalnom usavršavanju i tehnološkom razvoju. Fabrika za preradu i konzerviranje ribe, koja u sektoru slatkovodne ribe koristi isključivo divlju ribu sa Skadarskog jezera, unaprijeđena je u tehničkom i organizacionom smislu – osigurali su najviše standarde bezbjednosti i kvaliteta. Kombinovanjem tradicionalne recepture sa savremenim tehnologijama, uspjeli su da tržištu ponude jedinstven proizvod koji na najbolji način oslikava bogatstvo i raznolikost crnogorske prirode i gastronomije.

Kako bi svojim kupcima pružili proizvod “po mjeri prirode”, proces usavršavanja uslova rada, kao i samog proizvoda, trajao je duži vremenski period, a isti je prvi put na tržištu bio predstavljen 2020. god. Svjesni činjenice da su jedina fabrika na Balkanu koja u svom vlasništvu posjeduje fabriku za preradu i konzerviranje slatkovodne ribe i ribljih prerađevina, imali su dodatnu motivaciju (odgovornost) da istrajemo u našoj misiji i stvore prepoznatljiv i autentičan brend. Fabrika je pažljivo konstruisana tako da premašuje planirane proizvodne kapacitete a sami proces proizvodnje definisan je HACCAP standardima koje kontrolišu i prate odgovorna lica u firmi. Pored rasta poslovanja, kompanija kativno doprinosi lokalnoj zajednici kroz osnaživanje saradnje s lokalnim ribarima i učešće u promociji domaće prehrambene industrije.

Nagrada Privredne komore Crne Gore za 2024. godinu za kompaniju je veliko priznanje, ali i potvrda da dosljedno grade poslovanje zasnovano na kvalitetu, autentičnosti i održivom razvoju. Tokom prethodne godine realizovali su brojne strateške aktivnosti koje su ih dodatno pozicionirale kao lidera u sektoru prerade ribe. Posebno se ističe snažno pozicioniranje u HORECA segmentu (hotelima i restoranima ) gdje su sa širokom paletom premium proizvoda duboko ušli u lanac snabdijevanja. Danas se ovi proizvodi, sa posebnim naglaskom na toplodimljenog krapa u biljnom i maslinovom ulju, mogu pronaći u mnogim elitnim hotelima i restoranima u Crnoj Gori, ali i na inostranim tržištima. Time su uspjeli, ne samo da podignu prepoznatljivost brenda, već i da crnogorsku riblju delikatesnu ponudu predstave kao sastavni dio visokog gastronomskog standarda.

Planovi za naredni period usmjereni su na dalji rast, modernizaciju i internacionalizaciju poslovanja. Poseban fokus biće stavljen na proširenje asortimana proizvoda, prateći zahtjeve i potrebe koje prepoznaju na domaćem i inostranom tržištu. Nastoje da spoje tradiciju sa savremenim trendovima u ishrani i pakovanju, kako bi tržištu ponudili proizvode vrhunskog kvaliteta koji u potpunosti zadovoljavaju zahtjeve savremenog potrošača. Jedan od najvažnijih strateških koraka u ovom procesu jeste brendiranje svih proizvoda pod jedinstvenom robnom markom “Michèle”, koja će predstavljati ovu kompaniju na globalnom tržištu. “Michèle” je sinonim za kvalitet, autentičnost i ukus modernog delikatesa.
zenskiportal.me